Бағалау парағы Шымкент қаласы білім басқармасының №40 Алпамыс батыр атындағы мектеп-гимназиясы коммуналдық мемлекеттік мекемесі » «№40 Алпамыс батыр атындағы мектеп-гимназия» КММ
Шымкент қаласының білім басқармасының
«Алпамыс батыр атындағы №40 мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(7252) 57-66-64
Есепші бөлімі:
+7(775) 315-18-86
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Бағалау парағы Шымкент қаласы білім басқармасының №40 Алпамыс батыр атындағы мектеп-гимназиясы коммуналдық мемлекеттік мекемесі
27
маусым
2024

Бағалау парағы Шымкент қаласы білім басқармасының №40 Алпамыс батыр атындағы мектеп-гимназиясы коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Білім беру ұйымдарын
 бағалау өлшемшарттарының
 4-қосымшасы

Бағалау парағы

Шымкент қаласы білім басқармасының №40 Алпамыс батыр атындағы 

мектеп-гимназиясы коммуналдық мемлекеттік мекемесі

(білім беру ұйымының аталуы)   


р/с №

Бағалау өлшемшарттары

Білім беру ұйымына тиісті өлшеуішті бағалау мазмұны

Балдары

12.  Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру мазмұнына өлшемшарттар:



1)


Білім беру ұйымының басшысымен бекітілген жұмыс оқу жоспары мен сабақтар кестелерінің болуы және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) талаптарына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 болып тіркелген) бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына (бұдан әрі – ҮОЖ) сәйкестігі;


Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен, "Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 және «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрықтарымен сәйкес бағаланатын кезеңге мектептің оқу жұмыс жоспарлары бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп құрылған. \Бағаланатын кезеңге жұмыс оқу жоспарының көшірмесі     ұсынылады\

Қорытынды: Қазақстан Республикасы Оқу-Ағарту Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығы нысанына сәйкес келеді.

55


2)

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8424 болып тіркелген) жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына (бұдан әрі – ЖББ үлгілік оқу бағдарламалары) сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінің базалық мазмұнын игеру;


Үлгілік оқу жоспарының инварианттық компонентінің орындалуын растайтын бағаланған кезеңге арналған сабақ кестелері, жұмыс оқу жоспарлары жинақталған,электрондыжурналдар толтырылған.

Қорытынды: Қазақстан Республикасы Оқу-Ағарту Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығы нысанына сәйкес келеді.

55

3)

білім алушылардың таным мәселелерін шешуге және субъективті жаңа білімді меңгеруге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылықтарды дарытуға бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру;


Мектептің2020-2021, 2021-2022, 2022-2023 оқу жылдарына арналған тәрбие жұмысы бойынша жұмыс жоспарлары жасалған.Тәрбие жоспарларында оқушылардың субъективті жаңа білімді тану және меңгеру мәселерін шешуге, ұлттық салт-дәстүрді, мәдениетті зерделеуге, жалпыадамзаттық құндылықтарды сіңіруге бағытталған іс-шаралар 8 бағыт ішінде көрсетілген және жоспарланған. 1. Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие; 2. Рухани-адамгершілік тәрбие; 3. Ұлттық тәрбие; 4. Отбасылық тәрбие; 5. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие; 6. Көпмәдениеттік және көркем-эстетикалық тәрбие; 7. Зияткерлік тәрбие құндылығы; 8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
 2022-2023 оқу жылында  білім алушылардың Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін-өздері танытуларына, әлеуметтенуі, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау мақсатында жұмыстар атқарылуда.Тәрбие ісіне байланысты нормативтік құжаттар, нұсқаулық хаттар, мектепішілік тәрбие жоспарларының жоспарлануы, құқық бұзушылықтың алдын алу, ата-анамен жұмыс, үйірмелердің өтуі,
тәрбиелік бұрыштардың безендірілуі, сынып сағаттарының жоспарлануы және журналға сынып сағаттарының толтырылуы, іс-шараларының өту формалары, оқушылардың тәрбиелік деңгейін және жалпы тәрбиеге байланысты өткізілетін іс-шаралардың өту деңгейі қанағаттанарлық. Жалпы мектеп оқушылары сабақтан тыс уақыттарда үйірмелермен қамтылған, жүргізілген жұмыстардың құжаттары жинақталған.
 Мектептің бағаланатын кезеңге ұсынылған тәрбие жұмысы жоспары құрылған және тәрбие жұмысының барлық түрлері білім алушылардың жаңа білімді субъективті тануы мен меңгеруі мәселелерін шешуге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпы адамзаттық құндылықтарды дарытуға бағытталған
мәселелерді қамтиды.

45

4)

білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көртөмендік-эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін жиынтығында сабақтан тыс іс-әрекеттің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру сабақтан тыс іс-әрекеттің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;


2023-2024 оқу жылында Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие бағыты бойыншаөткізілген іс-шараларға
 АНЫҚТАМА

45

5)

білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі);


Бастауышнегізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп құрылған оқу жұмыс жоспарларындасабақ кестелеріндекүнтізбелік-тақырыптық жоспарлардасынып журналдарында міндетті оқу пәндері мен таңдау бойынша бейіндік оқу пәндерін үйлестіру негізінде жеке мүдделері мен қажеттіліктері ескеріле отырыпбілім алушылардың және олардың ата-аналарының өтініші бойынша жаратылыстану-математикалық бағытында бейінді оқыту жүзеге асырылады. \Оқушылар өтініштері мен педагогикалық кеңес хаттамаларының көшірмесі ұсынылады\


Қорытынды: Қазақстан Республикасы Оқу-Ағарту Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығы нысанына сәйкес келеді.



45

6)

ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін және жеке мүмкіндіктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру;


Шымкент қаласы психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациясының қорытындысынегізінде бағаланатын кезеңге үйден оқыту құжаттары зерделеніп, талданды.
 Үйден оқытылған оқушылар туралы сандық мәлімет

2020-2021 оқу жылында

2021-2022 оқу жылында

2023-2024 оқу жылында

6 оқушы
 Жалпы бағдарламамен- 
6оқушы

оқушы
 Көмекші бағдарламамен - 
7оқушы

оқушы
 Көмекші бағдарламамен –

оқушы

Аталған жылдарға даму бұзушылықтарын түзету және әлеуметтік бейімделуі үшін қажетті жағдайларды жасалуын растайтын құжаттары жинақталған, оқушылармен жүргізілген жеке жұмыс жоспары құрылған. Үйде оқытутуралы бұйрық шығарылған, сағаттар оқушылардың диагнозына қарай дұрыс бөлінген, апталық оқу жүктемелері үлгілік оқу жоспарына сәйкес. Сабақ кестесі оқушылардың денсаулықтарын ескере отырып құрылған және ата-аналарымен келісілген. Бағаланатын кезең бойынша үйден оқитын оқушыларға дәріс беретін педагогтердің мамандықтары сабақ беретін пәндеріне сәйкес, арнайы біліктілікті дамыту курстарынан өткен.
 Үйден оқитын оқушыларға сабақ беретін педагогтардың саны


2021-2022 оқу жылында

2022-2023 оқу жылында

2023-2024 оқу жылында

11мұғалім

13мұғалім

16мұғалім


Үйден оқитын оқушыларға сабақ беретін пән мұғалімдерінің және педагог-психолог, әлеуметтік педагог, логопедтің құжаттары жинақталған.

Бастауышнегізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп құрылған оқу жұмыс жоспарларындасабақ кестелеріндекүнтізбелік-тақырыптық жоспарлардасынып журналдарында міндетті оқу пәндері мен таңдау бойынша бейіндік оқу пәндерін үйлестіру негізінде жеке мүдделері мен қажеттіліктері ескеріле отырыпбілім алушылардың және олардың ата-аналарының өтініші бойынша жаратылыстану-математикалық бағытында бейінді оқыту жүзеге асырылады. \Оқушылар өтініштері мен педагогикалық кеңес хаттамаларының көшірмесі ұсынылады\

45

7)

ҮОЖ сәйкес жүзеге асырылатын вариативтік компоненттің факультативтері мен таңдау курстарын іске асыру;


Білім алушылардың вариативті компоненттің факультативтері мен таңдау курстарынан тұратын оқу жүктемесінің жалпы көлемісондай-ақ сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесі оқу жұмыс жоспарында белгіленгенБағаланатын кезеңге мектептің бастауышнегізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп құрылған оқу жұмыс жоспарларындасабақ кестелеріндекүнтізбелік-тақырыптық жоспарлардасынып журналдарында вариативтік компоненттерді оқыту іске асырылған.


55

8)

"Өмір қауіпсіздігінің негіздері" міндетті оқу курсын игеру;


Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес өмір қауіпсіздігінің негіздерін оқыту сабақтары міндетті болып табылады және оқыту уақытында жүргізіледі. Оқу курсының мазмұнын 1-4-сыныптарда "Дүниетану" оқу пәнінің шеңберінде жылдық оқу жүктемесі 1-3-сыныптарда 6 сағаттан, 4-сыныпта 10 сағаттан,5-9-сыныптарда дене шынықтыру оқу курсының аясында 15 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен, 10-11 сыныптарда "Алғашқы әскери және технологиялық дайындық" оқу курсының аясында 12 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен оқытуымен іске асырылады. Мектеп бойынша бағаланатын кезеңдегі күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды, сабақ кестелерді, электронды күнделікті тексеру барысында 1-9 сыныптар бойынша жекеленген сыныптарда бастауыш сынып, дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері міндетті оқу курсын жүктемеге сай жүргізетіні анықталды.

55

9)

"Жолда жүру ережелері" міндетті оқу курсын іске асыру;


Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес «Жолда жүру ережелері» оқу курсының мазмұнын 1-4-сыныптарда әрбір сыныпта 6 сағаттан сынып сағаттары есебінен және сабақтан тыс уақытта сынып жетекшілері жылдық жұмыс жоспарында тақырыптары мен мерзімін көрсете отырып, іске асырады. Сонымен қатар, 5-8-сыныптарда сыныптан тыс уақыттарда және сынып сағаты есебінен 10 сағат көлемінде жүргізіледі.

55

10)

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 30721 болып тіркелген) бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, діни білім беру ұйымдарының білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін (бұдан әрі – біліктілік талаптары) сақтау.


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 30721 болып тіркелген) бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, діни білім беру ұйымдарының білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесіндегі бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметі бойынша құжаттар жинақталды.

Педагогтердің жалпы саны-146 мұғалім (қосалқы педагогтерді қоспағанда)

«Педагог-шебер»-3 (2%)

«Педагог-зерттеуші»-68 (47%)

«Педагог-сарапшы»-35(24%)

«Педагог-модератор»-23(16%)

«Педагог»-2 (1%)

Санатсыз-15 (10%)

Қорытынды: жоғары санатты ұстаздар педагогикалық ұжымның 50%-ын құрайды.




55

13. Бастауышнегізгі орта және жалпы орта білім берудің білім алушыларының оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:



1)

білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы;


Талдау нәтижелері:осы өлшем бойынша талдау үшін ұсынылған құжаттарды зерделеу мынаны көрсетті.
 
     Үлгілік оқу жоспарының инварианттық және вариативтік компонентінің орындалуын растайтын, 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарына арналған сабақ кестелері, жұмыс оқу жоспарлары жинақталған, электронды     журналдар толтырылған, сағат сандары  оқу жоспарына сәйкес келеді.Бағаланатын кезеңнің оқу жылдарында оқушылардың апталық инварианттық және вариативтік компоненттегі оқу жүктемелері МЖМБС максималды көлеміне сәйкес. 


ҚорытындыҚазақстан Республикасы Оқу-Ағарту Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығы нысанына сәйкес келеді.


45

2)

білім алушылардың инвариантты және вариативті компонентін (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті) құрайтын оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ-мен белгіленген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;


Мектептің бағаланатын кезеңнің оқу жылдарына арналған үлгілік оқу жоспарының инварианттық және вариативтік компонентінің орындалуын растайтын сабақ кестелеріжұмыс оқу жоспарлары жинақталғанэлектронды журналдар толтырылғанапталық және жылдық оқу жүктемелері үлгілік оқу жоспарында белгіленген сыныптар бойынша сәйкесталаптар сақталған.Апталық және жылдық оқу жүктемесі инвариантты және вариативті компоненттер бойынша үлгілік оқу жоспарымен анықталған оқу жұмыстарының барлық түрлерін қамтидыБағаланатын кезеңнің оқу жылдарында білім алушылардың инвариантты және вариативті компоненттерден тұратын оқу жүктемесінің жалпы көлемісондай-ақ сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесі үлгілік оқу жоспарына сәйкес мектептің оқу жұмыс жоспарларындасонымен қатар сабақ кестелеріндесынып журналдарында белгіленген.

45

3)

сыныптарды, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау.




14. Білім алушылардың дайындық деңгейіне өлшемшарттар:



1)

ЖБП үлгілік оқу бағдарламалары мен Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) талаптарына сәйкес тиісті білім беру деңгейінің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндеріне) бойынша білім алушылардың дайындық деңгейі (оқытудан күтілетін нәтижелер);


Сынып журналдарында оқу пәндері бойынша білім алушылардың дайындық деңгейіне ағымдық, аралық және қорытынды аттестаттау жүргізілген. Мектеп бойынша білім алушылардың аралық және қорытынды аттестаттау хаттамаларының көшірмесіндегі бағалар сынып журналдағы бағалармен сәйкес келеді. Физика, химия, биология пәндерінен зертханалық, сарамандық жұмыстар белгіленген талап нормаларына сәйкес.

45

2)

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы № 52 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13137 болып тіркелген) білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру мен қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптарын сақтау;


Мектептің электронды сынып журналдарында ағымдағы бағалардың, 2-11 сынып білім алушыларында тоқсандық және жылдық бағалардың болуы, сондай-ақ белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, оқу жылы) аяқталғаннан кейін өткізілетін жиынтық бағалауды жүргізу қорытындылары бойынша жиынтық бағалауды және талдауды, оқу бағдарламасына сәйкес бөлімдерді/өтпелі тақырыптарды зерделеуді растайтын материалдар жинақталған. Бағаланатын кезеңнің оқу жылдары бойынша барлық пәндер бойынша білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру мен қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптарын сақтау дұрыс жолға қойылған.

45

3)

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) талаптарына сәйкес ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды оқыту кезінде инклюзивті білім берудің (дамудың бұзылуын түзету және әлеуметтік бейімдеу) талаптарын орындау;


Мектепте қалалық психологиялық медициналық педагогикалық консультацияның қорытындысы негізінде және мектептің арнауы мамандардан құралған психологиялық педагогикалық қолдау қызметі аясында ерекше білім беру қажетттіліктері бар оқушылар білім алды

2021-2022 оқу жылында 

2022-2023 оқу жылында

2023-2024 оқу жылында

 6 оқушы 

 7 оқушы 

 9 оқушы 

Даму ерекшеліктерін түзету және әлеуметтік ортаға бейімделуі үшін қажетті жағдайларды жасалуын растайтын құжаттары жинақталған, оқушылармен жүргізілген жеке жұмыс жоспары құрылған. 

45

4)

4,9-сыныптардың білім алушыларымен күтілетін оқу нәтижелеріне қол жеткізуін айқындау және тиісті білім деңгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім беретін оқу бағдарламаларын меңгеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалау.


ОЖСБ бойынша дайындық жұмыстары жүргізіліп отырады, байқау тесттер апта сайын өткізіліп, мониторинг жүргізіледі. Қосымша ақпараттар қоса ұсынылады.

4

15. Оқу мерзіміне өлшемшарттар:



1)

тиісті деңгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;


Мектепте мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес бастауыш білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі-төрт жылдынегізгі орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі-бес жылдыжалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын игеру мерзімі-екі жылды құрайды. Мектепте  білім алушыларды қабылдау және шығару туралы бұйрықтардың, педагогикалық кеңес хаттамаларының ұсынылған көшірмелерінде мектепке келген-кеткен, сыныптан- сыныпқа көшірілген оқушылар туралы мәлімет көрсетілген.\Бұйрықтар мен хаттамалардың көшірмелері ұсынылды\

55

2)

сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына және күнтізбелік жылдағыканикул уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.


Мектепте мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқу жылының ұзақтығы 1-сыныпта-35 оқу аптасын, 2-11-сыныптарда 36 оқу аптасын құрайды.Оқу жылындағы каникул уақытының ұзақтығы кемінде 26 күнді құрайды. Каникулдар оқу жылында үш рет-күзде, қыста және көктемде беріледі. 1-сыныптың білім алушылары үшін үшінші тоқсанда ұзақтығы бір апта болатын қосымша каникул уақыты беріледі. Бағаланатын кезеңнің оқу жылдары бойынша білім беру ұйымымен ұсынылған педагогикалық кеңес хаттамасының, мектеп директорының бұйрығының көшірмелерінде, сынып журналдарында оқу жылының және каникул уақытының мерзімдері көрсетілген.
         Осылайша, білім беру ұйымы сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына және оқу жылындағы каникул уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтайтыны анықталды.

55



«Жақсы» деген бағамен жалпы балл жиынтығы




890

      Ескерту. Білім беру ұйымы қызметінің нәтижелерін бағалау үшін білім беру қызметтерін көрсету сапасының бес деңгейі белгіленген:

      

      үлгілі –55-тен 65 балға дейін, жақсы – 45-тен 54 балға дейін, жақсартуды қажет етеді – 35-тен 44-балға дейін, төмен – 35 балдан төмен – бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары үшін; 

      Білім беру ұйымының басшысы Байбосынова Айгуль Есжановна_______________

 (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) (қолы)